Eduskuntavaalit 2019

Nurmijärven Perussuomalaiset tukevat Maiju Tapiolinnan valintaa kansanedustajaksi eduskuntavaaleissa 2019.

Maiju Tapiolinna on jo reilusti kokemusta Nurmijärvellä kerännyt kuntapoliitikko, joka on toista kertaa ehdolla eduskuntaan Perussuomalaisten riveistä. Teemat ovat varsin tuttuja Perussuomalaisille; Suomen ja suomalaisten ongelmien korjaaminen etusijalle maailmanparantamisen sijaan. Paikallispolitiikassa Maiju tunnetaan tinkimättömänä ja sanavalmiina Perussuomalaisena, mutta myös rationaalisena poliitikkona, jonka kannat ja päätökset tukeutuvat perusteluihin ja tosiasioihin.

Paikallispolitiikassa Maiju toimii mm. Nurmijärven Perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtajana, kunnanhallituksen jäsenenä, teknisen lautakunnan puheenjohtajana, Keski-Uudenmaan sote-hallituksen jäsenenä ja maakuntavaltuutettuna. Edellisissä kuntavaaleissa 2017 Maiju keräsi Nurmijärvellä 557 ääntä sijoittuen henkilökohtaisessa äänimäärässään kunnan neljänneksi. Aiempi eduskuntavaalikokemus, näkyvyys kuntapolitiikassa ja yleinen kokemus ja motivaatio politiikassa huomioiden Maiju on erittäin potentiaalinen läpimenijä Uudellamaalla.

Työkokemusta Maijulla on niin hankintapäällikkönä toimimisesta, it-alalta järjestelmäasiantuntijana kuin hoitoalaltakin, joten näkemystä on laajalti mm ajankohtaisiin sotehaasteisiin.

Vaalisloganina ”Ensihoitoa suomalaisten ongelmiin”. Voit osallistua Maijun vaalikampanjan tukemiseen myös lahjoittamalla rahaa tukiyhdistyksen tilille.

FI19 5300 1720 1950 19
Maiju Tapiolinnan tukiyhdistys ry.